WATERFALL TRAIL RUN 20ΧΛΜ

Κυριακη 7/4/24 - ώρα εκκίνησης: 12:00
Απόσταση – (Υψομετρική διαφορά) : 20 χλμ τρεξίματος (+1150μ)

Περιγραφή του αγώνα

Ένας απαιτητικός αγώνας με 800μ θετικής υψομετρικής διαφοράς. Με αφετηρία την πλατεία των Νυμφων, περνάει μέσα από τις γειτονιές του χωριού και κατευθύνεται προς την εκκλησία του Άι Γιωργη Πλατωνα . Από εκεί οι δρομείς ακολουθούν μέσα από εναλλαγές τερέν και κλίσεων του εδάφους τη διαδρομή με κατεύθυνση το Ασκηταριο Νυμφων.Εκεί συναντούν το μονοπάτι που οδηγεί στις Νεροτρουβιες και το ποτάμι .Αφού περάσουν το ξύλινο γεφύρι συνεχίζουν ανηφορικά μέσα από μονοπάτια και δασικούς δρόμους προς τους καταρράκτες. Στη συνέχεια κινούνται κατά μήκος του ποταμού διασχίζοντας τα νερά του . Από εκεί ξεκινά και το μεγαλύτερο ανηφορικό κομμάτι της διαδρομής προς το μοναστήρι της Αγίας Τριάδας.Μια διαδρομή γεμάτη πράσινο και θέα. Από το σημείο αυτό αρχίζει και η επιστροφή  προς τον τερματισμό στην πλατεία .

Δικαίωμα Συμμετοχής: Δικαίωμα συμμετοχής έχουν όλοι οι αθλητές και αθλήτριες, άνω των 18 ετών, οι οποίοι θα τρέξουν με δική τους ευθύνη, θα πρέπει να έχουν εξεταστεί πρόσφατα από γιατρό και θα υπογράψουν τσεκάροντας την πρωτότυπη υπεύθυνη δήλωση, που θα εμφανιστεί αμέσως μετά την καταχώρηση των στοιχείων στην φόρμα εγγραφής.